Feladatok:
-
Kapcsolattartás a meglévő vállalati ügyfelekkel
-
Ügyfelek kezelése és teljes körű kiszolgálása
-
Az on-line szolgáltatáshoz IT és marketing fejlesztések koordinációja és menedzselése
-
Kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkal (pénzügy, IT, marketing, ügyfélszolgálat)
-
Napi és havi pénzügyi elszámolások készítése és egyeztetése
-
Szerződéses dokumentációk kezelése és nyilvántartása
-
Problémák megoldása, esetleges reklamációk kezelése
Elvárások:
-
Min. 2 év ügyfélkapcsolati, account manageri pozícióban szerzett tapasztalat
-
Felsőfokú végzettség (IT vagy gazdasági területen szerzett diploma előny)
-
Angol nyelvtudás előny
-
Erős informatikai ismeret, alap programozási vagy web design ismeret
-
Informatikai, web szolgáltatások iránti érdeklődés
-
Ügyfélközpontú gondolkodás
-
Kiváló kommunikációs képesség
-
Csapatjátékos alkat
-
Jó szervezőkészség, gyakorlatiasság
-
Pontos, precíz és igényes munkavégzés
-
Önállóság és alázat
Egyéb információk:Amit kínálunk:
-
Stabil hátterű, megbízható vállalat
-
Fejlődési és továbblépési lehetőség
-
Versenyképes kompenzációs csomag
Munkavégzés helye:
Budapest, XI. került
Olyan pályázók jelentkezését várjuk, akik szeretik a változatos és összetett feladatokat, szívesen tanulnak és hosszú távra keresnek egy megbízható vállalatot.
Pályázatokat (fényképes szakmai önéletrajz) a fizetési igény megjelölésével várjuk.
Jelige: Vállalati ügyfélkapcsolat-tartó (on-line szolgáltatás)